Hogyan tudom hirdetésemet feladni?

Hogyan tudom hirdetésemet feladni?

Első lépésként be kell regisztrálni az adataival az oldalra. Majd ezt követően a saját Profilba bejelentkezve a Hirdetésfeladás gombra kattintva tudja elkezdeni a hirdetésének a feladását. Először válassza ki a kívánt hirdetési kategóriát. A csillaggal jelölt mezőket (kötelező mezők) kitöltve a Mentés gombbal tudja hirdetését el menteni. A Mentés gombra kattintva érkezik meg a fizetési opciókhoz. Itt ki kell választania az önnek megfelelő fizetési opciót. Amennyiben Áfa-s számlára van szüksége, úgy a fizetési opcióknál a Számlázási adatok szerkesztése gombra kattintva tudja megadni a pontos számlázási adatait. A hirdetés feladásának a befejezése a kívánt fizetési opció kiválasztása után és sikeres fizetés esetén jön létre.  
Honnan tudom, hogy hirdetésemet sikeresen feladtam?

Honnan tudom, hogy hirdetésemet sikeresen feladtam?

A hirdetés feladása után vissza igazoló email formájában tájékoztatjuk a hirdetőt, hirdetésének sikeres feladásáról, melyben egy linket is csatolunk amivel közvetlen az adott hirdetést kezelni tudja.
Hogyan tudom kiemelni hirdetésem?

Hogyan tudom kiemelni hirdetésem?

Amennyiben fizetős opciót szeretnél választani, azt csak a HIRDETÉS ELMENTÉSE UTÁN tedd meg, különben a hirdetésedet nem fogod látni, sem szerkeszteni, amíg ki nem fizeted.Mentés után a "Frissítés" gombra kattintva tudod kiválasztani a megfelelő fizetős lehetőséget, de addig is elérhető lesz, (kiemelés nélkül).
Hogyan tudom beállítani, hogyha több hirdetést adok fel, ne kelljen mindig kitölteni az alapadatokat?

Hogyan tudom beállítani, hogyha több hirdetést adok fel, ne kelljen mindig kitölteni az alapadatokat?

A hirdetési profil menüpontban a Kapcsolati adatokat kell kitölteni, hogy az új hirdetéseknél betöltse az információkat.
Mi a teendő probléma esetén?

Mi a teendő probléma esetén?

Bármilyen felmerülő probléma esetén, keresse ügyfélszolgálatunkat telefonon, vagy elektronikusan, email formájában.
Hogyan törölhetem a Profilomat?

Hogyan törölhetem a Profilomat?

Profiljának törléséhez a Profil fül alatt lévő Fiókom törlése gombot használja.
Hol találom az oldalon a Felhasználási feltételeket és az Adatvédelmi nyilatkozatot?

Hol találom az oldalon a Felhasználási feltételeket és az Adatvédelmi nyilatkozatot?

A Felhasználási feltételek és az Adatvédelmi nyilatkozat az Információk menüpont alatt található.
Hogyan tudok kedvezőbb ajánlatot kérni, ha több hirdetést is szeretnék egyidejűleg feladni?

Hogyan tudok kedvezőbb ajánlatot kérni, ha több hirdetést is szeretnék egyidejűleg feladni?

Kedvezőbb ajánlatot a Kapcsolat menüpont alatt küldött ajánlatkérő üzenettel tud kérni. Ezt követően fel vesszük önnel a kapcsolatot telefonon, igényeit felmérjük és elektronikus üzenetben küldünk ajánlatot, melyet egy megerősítő email üzenettel tud elfogadni.
Mit tegyek ha panaszom van?

Mit tegyek ha panaszom van?

Panasz esetén a Kapcsolat menüpont alatt, üzenet formájában írja le nekünk minél részletesebben panaszát. Panasz esetén telefonon fogjuk önnel felvenni a kapcsolatot.
Mit tegyek ha szeretnék elállni a vásárlástól?

Mit tegyek ha szeretnék elállni a vásárlástól?

Az erre vonatkozó információkat megtalálja a Felhasználási feltételekben.
Hirdetésfigyelő

Hirdetésfigyelő

Küldjünk egy emailt, ha hasonló hirdetés kerül az oldalra? Ne maradj le egy jó ajánlatról se! Állítsd be a Hirdetésfigyelőt úgy, hogy a Téged érdeklő hirdetésekről kapjál értesítőt. A Hirdetésfigyelő is regisztrációhoz kötött, azaz, csak bejelentkezve érhető el.